SIEĆ WSPÓŁPRACY NAUCZYCIELI EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ


SIEĆ WSPÓŁPRACY NAUCZYCIELI
EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
W SZKOLE PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 5 IM. GRYFITÓW
W SŁUPSKU

środa, 16 marca 2016

Ortograficzne meduzy - ortografia też może być przyjemna!

Przygotowanie: 

  • po 2 meduzy na każdy stolik
  • packi na muchy dla każdego uczestnika
  • żetony punktowe



Należy podzielić klasę na cztero - pięcioosobowe zespoły. 
Każdy uczestnik gry otrzymuje packę na muchy. Na stolikach każdego leżą dwie meduzy jedna z "u", druga z "ó". Prowadzący grę czyta wyrazy z trudnościami, a gracze muszą uderzyć packą w odpowiednią meduzę. Punkt otrzymuje gracz, którego packa znajduje się na spodzie, pobiera żeton z banku. Wygrywa ten, który zdobędzie najwięcej żetonów.

Autor: Dorota Dankowska